Städ!

Vaknade tidigt ca halv sju. Gick upp och satte mig i soffan och slog upp datorn. Var ganska lat de första timmarna, men sen kom jag igång. Nu har jag städat en hel del, men fortfarande ganska mycke kvar. Måste få iordning lägenheten för Anders fick mail innan. Det var en tjej som var intresserad av att hyra våran lya under sommaren. Ska skicka foton på lägenheten ikväll så det behöver inte se ut som fan på bilderna!
Kl ett kommer Jennie & Sigge och hämtar upp mig, vi ska åka och hansla en sväng, sen blir det kaffe!

Igår hade jag en super kväll på jobbet. Det var grymt mycke att göra men tiden gick fort så de va bra! Pratade lite med chefen ang hösten. Jag frågade om jag kunde få bli timanställd, men hon undrade om jag inte kunde hoppa på ett vik. Så nu känns allt lite bättre.
Hoppas verkligen på ett vik till hösten. Är ganska många som ska sluta eller vidare utbilda sig, så jobb finns det säkert.
Jag fick jobb till 12 Juni sen bär det av mot Mora.
Idag är nog en ganska bra dag, känner mig riktigt pigg och glad :)
Anders är i skolan men slutar kl två. Längtar faktiskt efter honom varje gång han är borta. Han är det bästa som finns i mitt liv, vill aldrig vara utan honom! Hoppas alla våra drömmar slår in! *Älskar dig!*

Nu ska jag göra ett ryck till, sen måste jag duscha så vi kommer iväg till affären!

Här kommer lite onödiga bilder!


Haha Dylan gäspar!


Marley & Ziba när dom va små. (Marley finns inte mer)


Sommaren 08


Vera & jag, sommaren 08


Jessie & Jag, Idre Yran 08


Jag & Vera, Idre Yran 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0