Sol

När solen äntligen är framme, ja då ska jag jobba. Typiskt! När jag vakna ca halv nio då var de redan 13 plus i skuggan. Har suttit på balkongen och solat, helt underbart!
Jag börjar jobba kl ett och går av halv tio. I morgon jobbar jag kavrt i sju till två, hoppas det är lika fint väder då. Igår va vi ute hos syster och fira Anders. Jag baka världens fetaste tårta, och den var faktiskt ganska god :) Anders fick några paketer så han var nog nöjd.

Jag längtar tills vi ska åka till Mora. Tror det kommer bli en jätte bra sommar med nära och kära. Ska bli skönt att få jobba natt, tjäna lite pengar men ändå få va ledig lite. Kommer nog hoppa in och jobba lite extra om jag får möjlighet. Vi åker nog upp vecka 23 sen har jag jobb mellan vecka 25 till 34, härligt :)
Vera och Sir AK ska också jobba natt. Det blir många kaffe pauser haha. Riktigt kul att alla jobbar lika. Hoppas det blir lite tokigheter också, men det är jag säker på att de blir.

Nu ska jag krypa ner hos Anders och mysa lite. Sen ses vi inte på hela dagen.

//LiN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0