Själv

Imorgon är min första dag som jag ska gå själv på sjukhuset. Jag är grymt nervös men taggad. Har lärt mig mycke men absolut inte allt!
Imorgon jobbar jag kvällspass, ett till halv nio. Hoppas det kommer gå bra :)
Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Fick lägga om några sår, och det gick riktigt bra. Lindade dock fel när jag skulle linda ett par ben, men efter att Jennie lärt mig några knep gick det mycke bättre. Det är kul att lära sig nya saker, tycker jag lär mig något nytt varje dag.
Nu längtar jag efter sommaren och återföreningen på Gläntan.
Efter jobbet åkte vi ut till mina föräldrar. Vi bytte däck på bilen och den fick sig ett skönhetslyft invändigt. Riktigt skitig va den! Sen bjöd mamma på en super god middag och efterrätt. Så nu är vi mätta och mycket belåtna.
Anders har nog inte haft världens roligaste födelsedag, men vi fira honom lite i fredags. Hoppas han är lite nöjd ändå!

Nu ska jag bara ligga i soffan och lata mig, ser fram emot att få sova i morgon!

*Älskar min Anders! :)

På tal om kärlek så hittade jag en bild på dessa fräna hundbajspåsar. Tycker alla borde använda dem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0