Sill och massa ägg

En ganska tråkig Lördag. Vakna halv nio, ville sova riktigt länge men det gick tydligen inte. Gick upp och kollade datorn lite, när klockan blev halv tio väckte jag Anders. Sen hade vi så tråkigt så vi åkte ut till mina föräldrar och tvättade bilden, den blev super fin! Mamma bjöd på påsk middag. Jag åt fyra ägg, fatta FYRA ägg. Helt otroligt haha. Men det var gott. Sen låg vi i soffan och hade paltkoma allihopa.
Igår var vi ju på fest hos syster så föräldrarna missade "Så ska det låta" vilket gick i repris idag. Så vi såg hemska Molly och äckliga perelli sjunga *blä usch* Efter det var jag så trött så vi åkte hem. Nu sitter jag i soffan och har tråkigt igen. Jag verkar inte vara lättroad för fem öre.

Jag kunde lika gärna ha jobbat hela helgen. Tjänat lite pengar!
Nej nu ska jag kollar runder lite. Hoppas morgondagen blir bättre!


*Mammas pojkar* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0