Mycket bättre!

Idag har jag mått mycket bättre. Åt frukost vid nio tiden och sen började jag städa undan lite. Har bara toaletten kvar så det känns skönt. efter det åkte vi ut till Åbergsträdgård och hälsa på mamma på jobbet. Lämnade lite saker jag hade sorterat ut. Sen åkte vi till syster. Drack massa kaffe och roade barnen, ja Anders roade dom mest :)
Alltid kul att vara hos syster.
Nu har vi åter barrikerat oss i soffan, Anders kollar hockey och jag skriver blogg. Min önskan från förra blogginlägget gick i uppfyllellse, det regnade idag. Tydligen hade det åskat tidigt i morse- vid fyra tiden, dock inget jag märkt :p

Imorgon är det jobbedag, ska jobba mellan 06.45-14.15. Hoppas det går bra, är fortfarande lite nervös.
Nu ska jag mysa ner mig ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0