Måndag

Då börjar änu en ny  vecka. Tycker tiden springer iväg, och våren har äntligen kommit på riktigt. Det har blivit jätte grönt och blommor över allt :)
Helgen har varit jätte bra, i fredags var vi iväg och spelade Lazerdom. Super kul men vilken träningsvärk jag fick i låren. Efter det åkte vi ut till syster m familj och kollade på "Så ska det låta" och hade det allmänt trevligt. I lördags var vi nere en sväng på ONOFF, ja vi kom där ifrån med PS3 och några spel. Vi lyckas alltid handla när vi är där. När vi kom hem invigde vi Gitar hero och Buzz. Hur kul som helst! Senar på eftermiddagen åkte vi ut till Brogård till Rosa & Lasse. Jag övningskörde på deras grusväg, men det gick inte speciellt bra. Skulle gärna vilja slippa de där körkortet, verkar inte vara min grej att köra bil. Anders vill att jag ska köra med hans mamma i sommar, men det tycker jag verkar som en dålig idé. Kommer köra ihjäl alla känns det som.
Igår spelade vi lite gitar hero sen började jag jobba kl ett. Det var full fart på jobbet. Många pasienter och lite personal, men det gick bra. Skönt att ha något att göra hela tiden, då går tiden lite fortare!
Ska snart iväg och jobba igen. Ska faktiskt bli rätt skönt att jobba idag, sen är jag ledig i två dagar :)
Imorgon kommer nog Jennie & Sigge på lite fika. Var längesedan jag träffa sigge, han har säkert blivit hur stor som helst :)  och den 25 Juli då ska Jennie och Martin gifta sig. Hur underbart som helst!!
 På onsdag kommer min kära syster Görrel. Hon skulle ha någon ny kurs i Lund, så det passar ju bra att hon sover här. Har busshållsplatsen precis utanför dörren. Var ett bra tag sedan jag träffa henne så det ska bli kul :)

Nu är det ca sju veckor kvar tills vi åker upp till Mora. Det ska bli riktigt kul. Får nog en vecka semester innan jag går på nattviket. Och den 14 Juni ska jag och Vera baka en tårta till mig :) de är det enda jag önska mig, en riktig sommar tårta!!
Nu ska jag fixa lite innan jag springer ner till jobbet. Hoppas ni får en riktigt fin Måndag!

//LiN*


Min underbara Anders! Han är det bästa som finns! Hoppas vi får en riktigt fin sommar tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att du trivs med jobbet!

Vad gör dina systrar nu för tiden?

Kan du inte lägga ut lite bilder på dig och familjen så jag kan hålla mig uppdaterad =)

Kram

2009-04-20 @ 22:56:26
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0