Fjärillar

Jag blev nyss invaderad av en svärm fjärillar. Jag blev så där extra kär helt plötsligt. Bara kom på mig själv hur underbart kär jag är i Anders. Nu tycker ni säkert att jag är en tönt, och kanske är jag det men jag är ju så kär!!!
Det är så där socker sött, nästan så att smöret rinner. Kanske inte min stil men allting är rosa och underbart. Hoppas det alltid kan få vara så där äckligt underbart och sött!
Varje gång jag ser Anders blir jag glad, han får mig alltid att skratta. Är han ifrån mig saknar jag honom med detsamma. Ja, jag vet att jag är löjlig nu, men jag vill aldrig vara ifrån honom!

Nu är det så att jag totalt knäsvag för denna människa!


You are!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0